默默無言 - 張德蘭


默默無言 (張德蘭)   作詞:周啟生作曲:周啟生編曲:鄭國江

獨白:世事往往係好奇怪 我愛過你
你又愛過我 但係點解呢種感覺
唔能夠係同一時間出現
而要一先一後咁湧現 係我哋心裡面
不過咁都好 我地都可以係對方嘅心裡面
留下一個美麗嘅影子 俾我地偶然去懷念一吓

風飄過捲起飛花幾遍 風過後勾起一串紀念
無論以前是愛是憐 仍是那麼艷

今天再共你風中相見 憶往事彷彿一個轉面
懷念那時歡欣的一剎 誰可相愛千萬年
情話都恐怕說沒完 重提起你默默無言
難復再相親 難復再相戀 所欠是機緣

獨白:唔駛為過去惋惜 世事就係咁架勒
有啲嘢明明以為得到嘅 但系始終都得唔到
有啲嘢系千辛萬苦之後得到 又會覺得不外如是
又甚至系得而復失 與其系咁 倒不如擁有一份美麗嘅回憶
一個永恆嘅盼望 咁咪重好 

難復再相親 難復再相戀 所欠 是機緣

No comments:

Post a Comment